Mengenai Saya

Foto saya
nama mohd hairul ezral bin ahmad bahman.. umur..20 thun.. aku student perakaunan sem 4 2009.. di kolej INSTEDT.. Ape 2 INSTEDT?? institut sains dan teknologi darul takzim..

Jumaat, 20 Mac 2009

Pengalaman manis....



Assalamualaikum,hye kengkawan aku yg knali aku...nme gelaran akudari sekolah smpailh saat nie ialah erul,quedut or ezral...tp paling top quedut ar..huhu....aku ader citer yg nk kongsi ngan korang...pd tanggal 13-15 mac lpas aku diberi tanggungjawp yg besar iaitu fasilitator untuk kem kepimpinan pengawas kat sekolah menegah kebangsaan layang-layang kluang..kt sini aku nk citer pasal knangan aku kt sne..

Firstly aku nk ucapkan jutaan terima kasih kt pihak sekolah sebb jemput wakil dari kolej kami Institut Sains Dan Teknologi Darul Takzim atau lebih dkenali sebagai INSTEDT..bg aku ni satu pengalaman yg tak dapat aku lper kan sebabnyer pertama kali aku berhadapan ngan owg yang tak pernah aku terpikir nk jumpa..hurm bg aku sekolah 2 best ah sebb lyn ktorang ngan baek.bdk2 kat sner pn semua baek n beri kerja sama yg baek ngan ktorang..

Kepada adik2 yang msuk blog abg ni..thankz k..abg harap adik2 jd kan kem 2 sebagai satu pengalaman yang tak dapat adik lper kan..selain tu abg harap adik2 dapat jd seoarang pemimpin yang berdedikasi..kpd adik2 yang msg abg thankz k..sowie lah sbb abg tak dapat lyn adik lbih sbb abg bz sgt lah..maklumlah exam ktorang dh tak lamer...last skali abg nk mintak maaf kalo2 abg termarah or terguriskan hati adik2 k...blajar btl2 k...ingat pesan mak ayah...kalo ader rezeki kter jumpe lg k...so wassalam...wat adik2 form 5...GOOD LUCK!!!!!

SMKL THE BEST.......

3 ulasan: